Οδηγίες τιμολόγησης στο Δημόσιο.
Για την τιμολόγηση στο δημόσιο θα πρέπει από το πάνω μέρος στην φόρμα να επιλέξετε Ναι στο πεδίο Παραστατικό B2G.
Αφού επιλέξουμε «Ναι» ανοίγουν 6 νέα πεδία. Επίσης ό,τι προϊόν/υπηρεσία τιμολογήσουμε σε παραστατικό B2G χρειάζεται να έχει έναν κωδικό CPV.
Προσοχή τα αρχικά προϊόντα με κάθε νέα επιχείρηση δεν έχουν κωδικό CPV και θα πρέπει να δημιουργήσετε νέα.
Για δημιουργία προϊόντων υπάρχει βοήθεια εδώ: Άυλα προϊόντα.
Τα πεδία Αναγνωριστικό Αναθέτουσας Αρχής (πεδίο 1) και Ονομασία Μονάδας (πεδίο 5) μπορείτε να τα βρείτε με αναζήτηση στα μητρώα ΑΑΗΤ του gov από τον σύνδεσμο Αναζήτηση ΑΑΗΤ.
Τα υπόλοιπα στοιχεία μπορείτε να τα βρείτε από το Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων εδώ: Kεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων. Από το μενού πάμε στο συμβάσεις.
Στη συνέχεια γράφουμε το ΑΦΜ μας στο πεδίο ΑΦΜ Αναδόχου.
Πατάμε αναζήτηση και το εργαλείο βρίσκει τις συμβάσεις που μας αφορούν. Από τα αποτελέσματα επιλέγουμε τη σύμβαση που θέλουμε. Στο πάνω δεξιά μέρος αντιγράφουμε το ΑΔΑΜ (πεδίο 2) και κατεβάζουμε το Αρχείο Σύμβασης.
Ανοίγοντας το αρχείο βρίσκουμε και τα υπόλοιπα στοιχεία.
Οπότε τώρα έχουμε τα στοιχεία:
Ο Κωδικός Μονάδας (6) αφορά ειδικές περιπτώσεις και μπορεί να μείνει κενός.
Μετά την αποστολή τους στον πάροχο, τα παραστατικά αποστέλλονται στο myDATA και αφού πάρουν ΜΑΡΚ προωθούνται στο ΚΕΔ όπου γίνεται η επεξεργασία τους. Η ταχύτητα επεξεργασίας ποικίλει ανάλογα με τον φορέα. Επικοινωνήστε με τον φορέα αν δεν έχετε αποτελέσματα μετά από 24 ώρες.
1. Αρχικά πρέπει το παραστατικό να έχει διαβιβαστεί και να έχει πάρει ΜΑΡΚ:
2. Στη συνέχεια από την πλατφόρμα parochos.gr επιλέγουμε από το μενού στα αριστερά την επιλογή Παραστατικά.
3. Κλικάροντας στο παραστατικό που μας ενδιαφέρει βλέπουμε τις πληροφορίες του.
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα βλέπουμε ότι το παραστατικό έχει διαβιβαστεί σωστά στο myDATA, όμως ο φορέας το έχει απορρίψει. Κλικάροντας στη λέξη «Απορρίφθηκε» βλέπουμε περισσότερες πληροφορίες.
Στις περιπτώσεις που το παραστατικό απορριφθεί, ο φορέας μας ενημερώνει για τον λόγο και υπάρχουν δύο εκδοχές:
1. Να επιδέχεται διόρθωσης (Soft Reject)
Αν η απόρριψη είναι «Soft Reject», τότε ο φορέας μας ενημερώνει για ποια στοιχεία είναι λάθος και τι πρέπει να διορθώσουμε. Κάνουμε τη διόρθωση των απαραίτητων πεδίων στο περιβάλλον της Parochos και επαναποστολή. Πρέπει να διορθώσουμε το λάθος μας και να επανυποβάλλουμε το παραστατικό στο ΚΕΔ (η διόρθωση γίνεται μόνο στον πάροχο).
2. Αν δεν επιδέχεται διόρθωσης (Hard Reject)
Τότε πρέπει να πιστώσουμε το παραστατικό στο Timologio PRO ώστε να είμαστε λογιστικά σωστοί στο myDATA και να εκδώσουμε νέο παραστατικό με τις διορθώσεις του φορέα.
Εκδίδουμε το πιστωτικό αντιγράφοντας το πρωτότυπο σε πιστωτικό:
Αφήνουμε κενό ή «όχι» το πεδίο «Παραστατικό B2G».
Στις αντιγραφές παραστατικών, όλα τα πεδία είναι σωστά προ-συμπληρωμένα με τα ίδια ποσά των αρχικών. Πατάμε δημιουργία και περιμένουμε να αποσταλεί στο myDATA το παραστατικό. Αν αποσταλεί με επιτυχία, συνεχίζουμε με την έκδοση νέου B2G παραστατικού. Ακόμη και αν αποτύχει, μπορούμε να εκδώσουμε το νέο παραστατικό προς τον φορέα και να επιστρέψουμε για την αποστολή του πιστωτικού εκ νέου.
Για οτιδήποτε άλλο χρειαστείτε παρακαλούμε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Μερικά σχετικά άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν.
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την εξατομίκευση του περιεχομένου και των διαφημίσεων, για την ανάλυση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας και για την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων. Επίσης, μοιραζόμαστε πληροφορίες σχετικά με τη χρήση της ιστοσελίδας μας με τους συνεργάτες των κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων. Οι συνεργάτες μας μπορεί να συνδυάσουν αυτές τις πληροφορίες με άλλες πληροφορίες που τους έχετε παραχωρήσει ή που έχουν συλλέξει όταν χρησιμοποιήσατε τις υπηρεσίες τους. Μπορείτε να αλλάξετε τις επιλογές σας ανά πάσα στιγμή πατώντας το "Cookies" στο κάτω μέρος της σελίδας. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στην πολιτική απορρήτου.